يوم الله 22 بهمن مبارك باد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
يوم الله 22 بهمن مبارك باد
نوشته شده در پنج شنبه 22 بهمن 1394
بازدید : 349
نویسنده : seyed hassan

 

                                                          

 

 

والفجر\ ولیال عشر

سوگند به سپیده دم \ وسوگند به شب های دهگانه

آن روزهای سرد وسیاه، روزهای تبر وتوفان،آن روزها که باد مهیب به ویرانیِ درختان، کمر بسته بود و درختان سربلند، ایستاده مردن را به جاودانگی می‌نشستند، سرنوشت قومی که با نیروی مشت وایمان و فریاد الله‌اکبر برکوتوله‌های حقیر پیروز شد، شگفتی عشق را تا همیشه در چشم ناباور کوردلان، قاب کرد...

 
آن روزها، در زمستانی بهاری، مردی با ردای مهربانی وصلابت از راه رسید و طاغوتیان رادر تلاطم امواجی خودجوش، به گرداب فراموشی سپرد، مردی که وقتی با گریختن ظلمت، از بام خورشید به زمین قدم گذاشت، درختان آزاده فریاد برآوردند:

 

جاءاَلحَق َوَزهَقَ الباطِل \ اِنّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً
«حق فرا رسید و باطل ازمیان ما رفت \ بی‌گمان باطل از میان رفتنی است.»

 

آن روزها، روزهای زخم و انتظار، روزهای تبعید خورشید، روزهای یاران درگهواره و شقایق های داغدار دشت و روز سروهای به خون تپیده، تا همیشه در دفترخاطرات فرزندان این مرزوبوم زجرکشیده، ثبت شد و ما روزهای پر فراز و نشیب دیگری را آغاز کردیم . از آن به بعد "همه ی روزها عاشورا و همه ی زمین ها کربلا" شد.

 
روزهای مقدس دهه‌ی مبارکه‌ی فجر را در حالی می‌آغازیم که آسمانی ستاره در دستمان و هم چنان "انفجارنور را"در آینه تکثیر می‌کنیم و ایمان داریم، تاریخ انقلاب اسلامی،از شکست خالی ست...

 
۳۶ سال ازروزهای پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران را به یاری خدا و باهمه‌ی فراز و فرود (جنگ تحمیلی، محاصره ی اقتصادی، تروروتوطئه و...)پشت سر گذاشته‌ایم؛ اینک درسال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر در بارش بی امان تهاجم همه جانبه اقتصادی و فرهنگی با آرمان های مقدس امام و شهیدان پیمان می بندیم تاپای جان از ارزش های اسلام وانقلاب دفاع کنیم و با گوش جان به فرمان رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه ای برای رسیدن به حکومت جهانی صاحب عصر امام زمان(ع) آماده شویم .

 




:: موضوعات مرتبط: مناسبت ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: